Sunday 8 March 2009

another day at internship uk


This morning at 7am the alarm clock rang again. after smashing it to the walls for 5 times, it finally stopped making that terrible sound and I got up and began my morning ritual.

Eerst een goede dikke scheet laten om mijn darmen te ontluchten. Daarna probeert Dries mij natuurlijk te overtreffen en dan moeten we natuurlijk wel uit die kamer omwille van gezondheidsredenen.
Na de nodige frustraties over waarom we weeral zo vroeg moeten gaan werken en zo laat gaan slapen, komen we aan aan het Littlestone hotel.

From the moment we arrive at the work place, we are supposed to talk english. The language that everybody is supposed to understand... That is if the native speakers did not had there weekly meeting in the pub till 6am.

Ondertussen stuurde ik mijn blog even door aan die hollanders, en na enkele seconden drongen hun luide stemmen al tot diep in mijn hersenenspinsels en was ik meteen goed wakker.

Vandaag gaan we naar Hastings en Eastbourne om field research te doen. Het doel van deze trip is natuurlijk top secret ;-)

Nu is het hoog tijd om te werken,
Tot binnenkort,
Brian

No comments:

Post a Comment