Wednesday 18 March 2009

IF YOU WANT TO SLEEP

Some people never get tired, maar ikke wel!

Slapen en wakker worden duurt maar een second. En werken duurt uren, gemiddeld zo'n 9 uur per dag, zeven dagen in de week. En als ge dan zo al vijf weken slaapgebrek opbouwd, dan wilt ne mens al es zagen. ZAAAAAGEN dakik wil, damn unbelievable.

en ik bedoel dus NIET op deze manier

Tree Felling With Chain Saw, Bore Cut Demo - For more funny videos, click here



Nee hoor, ik bedoel zagen zoals een vrouw kan zagen als ze al een hele week niet kunnen zagen heeft als je de wc-bril dan wel es voor die ene keer naar beneden doet.

Vandaag had ik een split, dat betekent dat ik werk van 8 tot 12, en dan van 6 tot 10 s'avonds.

Smiddags zijn we met zen allen naar de zee geweest. Ik en dries hadden er natuurlijk weer niet beter op gevonden dan even een frisse duik in het water te nemen. En AMAI da water was koud!! Een pinguin zijn bilspleet is nog warmer dan het zeewater hier in engeland.

Ik had ook mijn gitaar meegenomen om wat te zingen opt straat. Ze kennen mij hier toch niet he dus BOEIE.

Allee ik ga nu stoppen want ik moet nog drie andere blogs uit mijne frak slaan. als je mijn blog interessant vind, dan mag je altijd een commentje geven.

1 comment:

  1. Briaan,
    Jou blog is echt interessant mien jung
    mwhaha
    heerlyk om te lezen ja
    Mooi opgebouwd.
    loopt vloeiend in mekaar over ja
    hahahaha

    Prachtig
    xx

    ReplyDelete