Friday 20 March 2009

Palmtrees in New-Romney


Echt wel echt wel, er zijn palmbomen in New Romney.

Gisteren ging ik naar Ellesmere house. met mijn guinness in de hand liep ik door de straten. belde aan, ging naar binnen. Liep ik naar de keuken.

Prevain was in iets sappig aan het knijpen, nee nee hij was niet in de sappige kont van een engelse aan het koteren. Hij was gekapt aan het bereiden om goeie hamburgers mee te maken.

Ik opende alvast mijn blikje guinness en stak de broodjes in de oven om ze lekker voor te v
erwarmen. Ondertussen liet Younes mij de hoerebuurt van Groningen zien (met dank aan het googlemaps poppetje).

Nu was ik natuurlijk die broodjes vergeten... ondertussen was er in de keuken al goe veel rook, en de Prevain maar op zijn hamburgers aant waaien omdat hij dacht dat zijn hamburgers al die rook aan het maken waren.
Younes naar die keuken, smijt daar dien oven open en verschiet zij
n eigen een ongeluk, die broodjes waren zo zwart als pekkie, da hondje van Filiberke.

Wij al die ramen en deuren opengezet. Toen de rook eindelijk weg was, konden we eindelijk genieten van een lekkere hamburger met groentjes en tomaatjes.

No comments:

Post a Comment