Saturday 7 March 2009

From New Romney to Canterbury

Good morning, bonjour, Guten Tag en elk zinnen gedag,

Gisteren schreef ik mijn eerste blog en er is blijkbaar nog altijd geen kat die er zich in interesseerd. Terecht ook, want wat heeft het nu voor zin om mijn eigen stagebedrijf hier wat te liggen promoten.

Alsof er iemand is die dit blog zal promoten op sites als digg of mixx. Neen, dat doen we niet. De eenzaat die dan toch interesse heeft in hoe ik het hier heb in Engeland, kan beter eerst een rustig muziekje opzetten vanop mijn myspace.

Shopping in Canterbury...

Ik eindigde mijn eerste post met de goede boodschap dat de Hollanders hier natuurlijk ook waren, in the middle of nowhere. Natuurlijk zijn die al naar London geweest om al die idiote dingen zoals de Big Ben te bezoeken, of 14 pond te betalen voor in het London Eye te zitten, en ik dacht dat ze gierig waren, asjemenouw!

Omdat ik toch eens even de toerist wou uithangen, nam ik vorige week zaterdag een day off en ging ik shoppen in Canterbury. Ik heb geen idee waarom deze stad zo beroemd is, maar het is zeker de moeite waard om eens te bezoeken.


View Larger Map

Nu je weet waar het ligt, kan je er gerust eens heengaan. Het was heel aangenaam om er eens een dagje tussenuit te zijn en eens een toeristisch stadje te bezoeken. Canterbury is een aangename stad waar menig shoptalent zijn winkels wel weet te vinden. Na een lange dag gingen we even rusten in het park en gingen we een beetje dieper in op de geschiedenis van Canterbury.

Ik besloot dat de bomen die in het park stonden waarschijnlijk beter dan wie ook wisten wat er in Canterbury allemaal al gebeurd is. Ik besloot dan ook om die lieve nederlanders even wat geschiedenis en cultuur bij te brengen:



Na een vermoeiende dag kwamen we terug aan in New Romney en de volgende dag ging ik weer flink aan het werk bij Internship UK.


Tot de volgende,
Brian

1 comment:

  1. Ja dat heb jij goed gezien dat hollanders overal zitten! geniet van je stage

    ReplyDelete